gosh morning!

vaknade för ett litet tag sen!
vet faktist inte om det blir skola imorrn....
är skiiit förkyld och ont i halsen och kan fortfarande knappt prata, men jag e pigg och så, så jag vet inte riktigt ;o
jaja, nu har jag faiktist bestämt mej för att lägga upp en cover när jag blir bättre :)
kommer filma med kameran, det e för att jag inte orkar använda inspelnings grejjen för jag vet inte hur man laddar upp det på datorn sen xP
men jag ska skaffa bättre grejer snart!
men nu ska ajg kolla tv :D
puss!!

Kommentarer
Linda ;d

Åh kan inte vi spela in en cover eller något sen om ja sover hos dig :-D<33

2010-11-21 11:59:14

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0