Halebop aha Halebop aha!

vaknade för 15 min sen ^^
hehe vart lite senare än vad jag trodde ^^
skulle duscha kl 10 ^^
så japp e lite sen med det ^^
men, men, kollar lite på tv nu och så!
jag bloggade inte igår för jag råkade ta sönder datan :$
hehe, ska säga det till pappa när han vaknar!
men igår åkte jag och handla ett par skor :D
och så sattsa jag lite i trav :D
så det va asum :D
haha min bästa häst som igentligen inte va bäst utan kom nästan sisst hade coolaste namnet!
han hette:
FRÄSER SUNE!
är inte det namnet helt asum?
hihi, älskar det :D
mihihihi!
chattade med världens sötaste också :D
och det e inte rasmus ^^
utan en kille från skåne :D
hiihi han e as sweet :D
och när jag skriver myspys som jag brukar säga och skriva men då svarar han alltid ''Kom då ;)''
och då dör jag :$
hihi det va underbart :D
hihi och så frågade jag om han gillade någon, och han bah a och jag bah vem?
och då svarade han mej och amanda ^^
hihi det va skit coolt!
så gullig han e assa!
sen så e det en annan kille jag chattar med också men han bor ätta helvette så a han blir väl bara chatt :)
Den killen som e sweet bor här i skåne inte jätte långt bort :D<3
så vi ska kanske träffas nästa gång jag drar hit :D
thihi :)
och så skrev jag hej då ses!
och han svarade ''mm hejdå sov gott bby <3''
då höll jag värkligen på att dö :$
menmen vi ses!
puss!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0