hehe!

vaknade vid 12 typ o då låg jag o Linda o såsa i sängen :)
sen fixade vi oss för hon skulle hem, o då käkade jag o sen sjöng jag singstar o det har jag gjort sen dess xP
haha, ska nog hitta på ngt annat nu, vet faktist inte... men kan inte dra ngn stans på typ 2 timmar för jag passar lillpysen!
mamma kommer om 1 ½ timme typ :)
det e skiiit fint med snö ute, faktist!
haha, trodde att jag aldrig skulle tycka det ^^
men,men den kan försvinna o komma tillbaka till jul :D
mihihi!
men på natten igår så satt ja o Linda vid datorn ^^
o så sjöng vi ju singstar också ^^
fast då va det kväll :)
men, jaja, vi snackade lite med chrille o sen snackade jag lite med Oscar :)
fett skön kille oscar e assa!
ha!
ni skulle hört han va med ngn polare o oscar bah: EMIL! EMIL! EMIL! hela tiden xP
haha så jävla kul, sjuk humor också!
jaja, ska sjunga lite mer o sen ska jag nog göra ngt annat ^^
hehe!
men, jaja, puss hej lever pastej!
ni får ett videoinlägg o bild, o om ett tag kommer det en överaskning ;)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0