I ♥ LONDON...

står det på min tröjja idag xP
hihi, kändes väl nice?
hihi, men har precis fixat mej och så!
ni får dagens ofc ;)
idag flyttar jag till stan tills på måndag (:
ska bli nice!
lite jobbigt att komma hem från skolan bara xP
haha men inte så faktist!
jaja, ehm... lyssnar lite på musik just nu, ska kolla lite bloggar och så, det vanliga liksom ^^
mihihih, blir converse idag xP
känner mej lite korkad på något sätt O.o
för jag har ju ingen aning om att det e snö ute O_o
jaja, ehm... har ju inga andra skor, a förutom sommarskor, men det e ju inte det bästa nu!
har INGA vinterskor?!
måste skaffa!
haha jaja, vi ses väll sen?
puss!
ser ni tröjjan?
hhihi ;)
suddig i know!
men ses sen!
puss!

Kommentarer
Linda

Men hallå jag fattar inte varför du ska flytta till stan bara i typ 4 dagar liksom jag menar kan du förklara varför du ska flytta till stan i bara 4 dagar ska du vara hos nån vän eller så? Men förklara skriv inte bara hoppas du kan svara!:)

Förresten när svaren på Frågestunden!;)

2010-11-11 17:16:14

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0