Jerry springer! JERRY JERRY JERRY JERRY!

just nu sitter jag och kollar på jerry springer :D
haha den showen e as nice :D
älskaren :D
men nu e det reklam så jag passar på att skriva för att hålla er ganska uppdaterade i varje fall!
vet ni vad jag sattsar på? (:
jag sattsar på att komma med på aktiva listan på blogg.se :D
låter inte det nice? jo men då måste jag kämpa :)
så a jag ska jobba på det (:
jag kommer mest skriva när jag har något att säga så att det bli ganska hyvsade inlägg!
men a, har mitt bena och känner mej en aningen mobbad xP
haha, jag passar inte i det ^^
men har faktist ont i huvudet nu så ska nog stänga ner datan om ett tag (:
det e värkligen inte skönt att ha ont i huvudet ;o
men, men, nu börjar det igen, jag rekomderar det, kolla det på tv 400 :)

puss!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0