Kan folk skaffa ett liv? -.-'

Det här inlägget berör bara mej och ingen annan, vill värkligen inte strö över ilskan över er men ville värkligen skriva av mej lite...
__________________________________
Jag blir så iriterad på människor som håller på såhär!
komigen skaffa ett liv liksom!
en ''kompis'' till mej skickade sin kompis på!
och jag har ingen aning varför, jag ska fan ta ett snack med liv i skolan!
vafan är det med människorna!
hon leker så jävla kaxig på msn och så, sen i värkligheten så fegar hon ur totalt!
assa om hon skickar på hon Moa på mej en gång till då får hon fan en smäll!
ååååh!
fan vad irriterad jag blir!
kolla vad vi har skrivit!
Moa: ta bort att du är vän med mejj tack.. ((nörd))

Jag: omg -.-'

Moa: ah ?? tagggaa- assuu du tror faan att du är ngt ?

Jag: jag är ngt också

Moa: nä?? nt i min lilla bubbla ? och nt i livs heller :D'

Jag: ne du lever i din bubbla eftersom att du inte har ngt liv -.-'
varför är du så töntig och ger dej på mej när jag inte gjort ngt?! det e fan skit konstigt, vad fan har jag gjort dej? jag känner inte ens dej, och då ska du inte ge dej på mej?!

Moa: asså shiit! låt henne bah va ! skaffa ett liv ?? om du nu stör dej så jävla mycket på henne så skit i att lägga tid på henne då!? cepebarn.
// hennes kompis :DD
tagga .. lägg dejj nrt ti mitt och livs, liv ;)) hon hatarehhjj om du nt har fattat det nu??

Jag: VEM fan har sagt att jag stör mej på liv eller ngn annan, det är ju fan du/Hon som går på mej, då ska ni inte trycka ner mej fattar ni väl! svara på min fråga: varför gav du dej på mej från första början?!
sen loggade hon ut -.-'
sååå omoget!
hon har typ gett sej på Matilda också ;o
faan assa ska snacka med liv, och hon får fan inte fega ur!
gå och ta dej unge!

Kommentarer
fridaa

:(

2010-11-14 21:27:58
URL: http://allazztekare.blogg.se/
NLL - Nina!

meee ååh vad omoget -.-

btw; fin blogg! :)

2010-11-15 03:03:48
URL: http://ninalivelife.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0