Kommentar och svar!

Linda om Sjunga!:
Du lät jättebra gumman jag gillar när man liksom låter så där hes det är perfekt och fin låt men vi såg aldrig julklappen vad hände med den haha?:):P

Svar: haha tack, e ju sjuk så a ^^  haha låten är julklappen, är helt klar med den nu och i jul får ni höra hela ;)

_________________________________________________


Idag har det inte hänt ngt!
har blivit klar med mammas julklapp och sen började jag på en annan också... den i skit grym ^^ och sen har jag gjort klar en annan som inte e så bra ^^
hehe, jaja... igår grät jag mej till söms...
suger helt klart!
har gråtit 3 gr på 2 dagar... det suger!
men a vi ses sen!
puss!!!
bild brist!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0