meeer skit... ni behöver inte läsa! <3

Moa: för att du är dum i huvet

Jag: men man ger väl sej fan inte på ngn bara för att man tkr att den e dum i hvuet?

Moa: men jo? dej asså du har fan nått jävla problem? jävla retard

Jag: varför har jag problem , det var ju du som gick på mej, utan att jag har gjort ngt! finns ingen anledning att ge sej på ngn då

Moa: men asså är du helt jävla.. ?? du håller ju på kaxxxa hela tiden ?

Jag: det är ju du som gör det -.-' innan du skrev från första början visste jag knappt att du levdde!!

Moa: hahaha ? kan du ingenting eller? fuck you im famous

Jag: nej det e du inte, för i så fall hade jag vetat vem du va Ego

moa: hahaha asså du kan INGENTING tönt?
fattaru inte att ja driver eller? kansek daxx för dej nu att iaf börja dagis .

Jag: vafan snackar du om? sluta ge dej på mej, okej?! jag har inte gjort dej ngt! absolut inget! fatta! det är du som inte har ett liv eftersom att du går på andra som inte gjort dej ett jävla fucking skit! vafan är det för jävla stil?! ge dej på ngn som har gjort dej ngt ist! och vafan har det här med liv o göra?! palla dej liksom -.-'

Moa: hahah tar fan inte åt mig så stick och brinn jävla cepeunge?
orka hålla på svara då? du tigger ju bahh om mer bråk då ? o.0
gerejj! fittunge

Jag: jag tigger inte alls om mer bråk, det är du som gör det, du ger dej på mej! jag har fan inte gjort dej ngt!

Moa: MEN HARU PROBLEM? sluta svara då jewla idiot!!!!!!!!

Jag: ifall du inte slutar kommer du få problem med skogås o att Jag kommer göra så att du ångra att du ens föddes ! /Jonte

Moa: ashit, rädd ja blir :DDDDDDDD
mamma då????
men du har ju fan problem ditt jävla särbaarn? om du inte villatt ja ska hålla på så håll dej borta från meeejj och svara inte??
fuckyou bitch :D

Jag: jaja du får fan skylla dej själv om du blir ner slagen -.-' inte mitt problem
och varför svarar du då?

Moa: men vaffan ditt jävla kuukhuveeeeee?? SLUTA SVARA RÅ ELLER SÅ HÅLLEr JA PÅ TILLS DU LIGGER I GRAVEN.

Jag: jag vill bara veta varför du gav dej på mej från början-.-

Moa: du har fått svaret på det så sluta eller så trakkar ja dejj mer.

Jag: du känner inte ens mej då kan du inte säga att jag e dum i huvudet!

Moa: men sluta skriv då ??????
cepe-retard.

Jag: det e inte så jävla lätt när man blir pissoff på en fucking fitt unge som ger sej på än när man inte ens gjort ngt!

Moa: ahha ,, har du ADHD? :DDD

Jag: nej, varför skulle jag ha det, jag blir bara sur på folk som inte har en gärna och ger sej på ngn som inte har gjort ngt

Moa: du kan inte stava, dyslexii eller ????????

Jag: assa, shiiiett ett ord faarligt ;o

Moa: hora, pallar inte deeeJ ???

Jag: nej men om du inte pallar mej varför skrev du till mej då?!?!?! -.-'

Moa: hora, strippa, fetto, äckel, birch, dampunge, cepe, ADHD, fuck you fittunge.
Sen loggar hon, är hon feg eller?!
vafan nu ligger hon jävligt illa till!!!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0