Morning morning!

Nu sitter jag i soffan och kollar tv! Jag vaknade kl 8:30 så det vart inte så mkt till sova :( haha, men idag så tror jag att jag ska vara med ngn, ska köpa present till Fredrik också, det är ju farsdag imorrn! Sitter och kollar tv, men idag kommer bloggningen inte bli så bra, för internet funkar inte! Så vi får väl se hur det blir! Och jag ska börja med bilder men kan inte nu är det ngn som vet hur man ställer om så att man liksom skickar mess till bloggen, jag vet hur man gör men jag har min andra blogg som inläggen skickas till vet ngn hur man ställer om det? Skulle vara glad för svar! Puss!!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0