ni behöver inte läsa, det e bara skit om mej själv!

vafan är det med dej tintin?!
ät föfan!!
du e inte tjock!
du e fullt normal!
du har fan gått ner din idiot!
du va redan precis på gränsen på underviktig!
vafan gå upp ist!
känner mej fan dum när jag käkar!
o jag äter som en mus, inget!
förut åt du en hel portion o ibland lite till, nu äter du fan inte ens en halv portion?!
vafan håller jag på med?!?!?!
jag vill äta, men det går inte!
brister har alla, men äta det e något man måste göra!
jag äter inte frukost, knappt ngn lunch o middag de e fan inget att snacka om!
jag är nästan aldrig hungrig längre!
det funkar inte att säga ät!
ät, ät, ät!
det går inte!
igår åt jag en liten skål pommes frittes till middag, o idag en liten plätt (assa plättar fast en)
jag e liksom mätt!
ääät!
det här är inte du!
jag fattar inte?!
har länge velat äta mindre... men nu när jag gör det är jag bara rädd...
jag är rädd för att förstöra mej själv..
förstöra hela mej..
jag mår illa när jag är i en mat affär, jag mår illa när jag sitter o äter...
kan knappt gå in i en affär med ngt mat liknande utan att känna mej riktigt äcklad!
det ända jag vill säga till mej själv är..

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0