OKEJ!

statistiken sjunker och det suger!
vill inte det!!!!
bajsa på er <333
jaja idag har det inte hänt ngt.... städat typ det ända imorrn ere skola och jag kommer såå dö!
men det som e bra e att jag får sov morgon :D:D
hahha, ska inte vara med på idrotten eftersom att jag har varit sjuk o fortfarande e lite sjuk... vet inte ens om jag drar till skolan på måndag, men a vi får se hur det går imorrn!
jag o Linda ska typ sjunga lite spela in en cover o kolla film sen hade jag tänkt ansiktsmask :)
så det blir as mys!
jag ska ta det lite chill eftersom att man e sjuk ^^
haha, Linda bah: Men jag vill bli sjuk :D
när mina föräldrar va lite osäkra ^^
hahah!
sitter o lyssnar på musik just nu!
nice e det ju!
imorrn får ni dagens ;)
blir typ inge smink för jag pallar värkligen inte det!
bara lite foundation och mascara tror jag kanske rouch också ;)
haha, fan vad tråkigt jag bloggar O.o
snackar om vad jag ska ha för smink imorrn xP
ahaha, stackare som läser det här! xP
fick värsta rycket i handen nyss som om den drogs till datorn ^^
för jag hade bara en hand på tangent bordet o helt flöttsligt e de 2 ^^
haha xP
men jaja ni får ngr låtar så ses vi sen när ajg ska sova!
puss!!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0