sing star!

just nu håller vi på att sjunga sing star!
går faktist riktigt bra!
haha, jag äger ut Linda ;)
men idag vare skola som vanligt ^^ sen drog jag hem och käka lite sen drog jag till bussen... som självklart ät försenad!
haha, men jag möter Linda i centrum och sen drar vi till grillen för hon skulle käka!
haha skit kul för varje gång Linda såg en kille så sjöt hon fram tallriken och sa ''ÄT!''
haha!
skit kul faktist?!?!
sen drog vi till mixen o träffa Emma o Frida o sedan drog vi till bussen, tog den hem gick igenom SKOGEN!
känner mej fett stolt!
när det e mörkt e det skit läskigt!
o det va det xP
haha, sen när vi kommer hem börjar vi fixa med inspelnings grejerna, o så ^^
spelade in några låtar, det va riktigt nice!
ni kanske får en sen!
fast inte så bra :/
hehe, vi e grymma att rappa tillsammans :D
haha, men sen kollade vi lite på idol, o efter det började vi sjunga sing star!
men nu ska Linda få skriva !
så vi ses sen!
puss!!
bjud ;)
BJUDER SOM FAAAAN! :D

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0