skvaller!

Om jag ska erkänna så är jag beroende av skvaller tidningar, eller skvaller rent av!
men jag lyssnar på allt skvaller men sprider aldrig vidare!
det är något jag tkr är sjuukt taskigt ;o
ajja här har ni lite skvaller från tidningen NU! <3
Rihanna är jätte fin tycker jag :D
tycker inte ni det?
Kanye West har verkligen ''a million dollar smile'', Bokstavligen!
Artisten har nämligen ryckt ut sina tänder i underkäken och satt dit äkta diamanter istället.

vem e så dum?
haha seriöst?
det e skit fult xP
haha, fyfan, vad tycker ni om det?
skulle ni kunna göra det?
jag skulle aldrig göra det!
nej, usch!

hihi jag skulle också vilja få en egen wax docka :D
dete skulle vara grymt!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0