svar på kommentar!

Linda om nu e jag klar...:
Hej här kommer lite råd från mig Linda!
Jag tänkte att om du vill bli lite känd bloggerska så måste du ha bilder på dig ex när du tittar på tv kan du ta en bild (minst) och visa för oss att här sitter du och tittar på tv eller när du dushar/badar om du har ett badkar kan du ju ta en bild på ditt ansikte när du sitter i badet om du har bubbel bad eller nånting du behöver inte visa dig helt naken ju det förstår jag att du inte vill heheh;)Men ett annat exmpel är att när du är sjuk och är hemma då kan du ta en bild på dig i sängen eller nåt liknande men försök ha mer bilder ta nya bilder hela tiden inte bara gamla så får du höga läsare det var så jag fick över 700 läsare:) för man tar bilder på sig i badet eller nåt sånt hoppas du kan lyssna på mig för själv har jag haft en blogg men nu har jag tagit bort den det var fört drygt tyckte jag men lycka till och svara gärna tillbaks
Svar: jag försöker ha så mkt bilder som möjligt men jag kan inte ladda upp bilder på den här datan...
så jag ska tänka på det och så ska ni få fler bilder jag lovar!
puss!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0