Tjena!

nu har jag precis käkat ;)
va inte så gott xP
hehe, jaja, ehm... ska måla naglarna nu xP
tog bort lösnaglarna för jag tappade en när jag fotade ;p
pallade inte leta efter den sen, men a idag va jag på mamma o fredriks jobb, va nice, satt typ bara vid datorn xP
vet ni vad jag gjorde idag?!?!
jag åt en hel hamburgare o nästan alla pommes frittes :D:D
fredrik bah: woow det e mer än vad du ätit på hela veckan ;o
fett stoolt jag e :D
hihih!
men sen snackade jag i telle med Oscar också, föör söt han e assa!
hihi, min katt e skum, hon liksom ligger vid mitt fönster o bara stirrar ut, tycker fan lite synd om henne :$
tror hon e lite drogad för tillfället eftersom att hon e helt crazy!
haha, jaja, ehm... köpte ett par skiit mysiga tofflor idag :D
sjuukt mysiga!
haha inne på åhlens så hittar fredrik en sån där egg klocka som ringer xP
haha, o asken va mer exslusiv än själva klockan :D
o sen ska vi testa den ;p
haha vi står berädda på att den ska plinga as länge o sen gör den aldrig det xP
vi såg säkert heeel knäppa ut ;p
hihi, jaja ska måla mina naglar nu o börja lite på juldesignen ;)
puss!!
tofflorna ;) blev skiit weerd att fota sådär xP
lilla jag xO haha ser skit weerd ut xP

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0