Angående köns roller!

Jusst nu sitter vi här vid mat bordet och snackar lite och då började Love göra sånna där coola pang och kappooff ljud ni vet sånt små killar brukar göra.
och då tästade Mamma och det lät inte ens lite likt xP
så nu kommer vi till köns roller typxP
Sen gjorde fredrik och han kunde låta som vääärsta explochonen ;o
han bah paaang ;o
och sen tästade jag och det lät som ett misslyckat pang!
Sen hämtade vi Emil så att han skulle tästa och han kunde också!
och då sa mamma:
- Är det bara för att ni har en snopp eller?
är det därför? nästan alla killar brukar ju leka sånt mellan 3-10 års åldern!
medans tjejer oftast leker med barbies! är det då alla killar lär sej det där?
för det värkar ändå som om det kommer utan träning, det är fan creapy!
som om dom lär sej det när dom ligger i magen!
Jag fattar inte!
Varför kan inte tjejer göra sånna balla ljud?
Jag kan ju inte ens låta som en liten pistol utan jag säger bara pang.
Jag vill kunna!
haha ska fråga alla i klassen killar som tjejer om dom kan göra kapoff ljud!
haha, men nu ska jag fortsätta fundera på det och sedan kolla parlamentet!
MEN DETTA ÄR BARA VAD JAG TYCKER!
NI FÅR GÄRNA SÄGA VAD NI TYCKER!



Bra ord!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0