assa jävla rubrik!

Idag vare faktist en as nice dag!
först vare skola fast inte så mycket till skola eftersom att vi badade och slutade efter det.
det var skiit nice att bada :D
haha, Våran lärare har magrutor!
men nog pratat om det!
hehe ;$
men sen drog jag till Matilda och vi satt typ bara vid datan ^^
haha, så sociala är vi!
men sen så drog vi till skolan och mötte upp Ronja o Emma.
sedan drog jag och Ronja till kornelia i andra huset för Ronja skulle ha cigg ^^
haha, sen typ drog vi ner till centrum och då mötte vi kornelia igen och då tog Ronja en till cigg ^^
men sen kom vi hem till Matilda! och då typ gjorde vi inget sedan drog vi till hennes rum och Ronja satt vid datan och jag satt med emmas mobil med benen i Ronjas knä och Matilda satt bredvid med Emmas andra telefon, medans emma satt och dampade på Matildas andra data xP
haha sen typ åt vi kakor :D
haha första gången jag såg Ronja äta!!
skiiiit cooolt!
hihi, men sen typ satt vi likadant igen xO
och sedan drog vi ner och käka en macka, haha och Ronja skrämde livet ur mej och Matilda!
serri!
jag höll på att dö!!!
sen skrattade hon som en häxa också!!!
Fuck vad läskigt det var!
haha, sen typ Började en lampa som var släkt den började lysa inne i matildas hus, hahaha jag och Ronja höll seriöst på att skita på oss!!!
haha, men det var bara timer!
haha sen typ sprang alla vi upp skrikandes till matildas rum och stängde dörren och satte oss i våra vanliga positioner ^^
Men sen drog vi ut och dom följde mej till bussen.
haha då kom vi på att Emma är en gryyyyym fick tjuv!!
haha hon är värkligen grym!
haha vi märke inget när hon gick och tog våra grejjer ur fickorna!
shitt assa!
och sen kom bussen och jag gick på xP
haha sen har jag ingen aning om vad dom gjorde!
sen när jag gick av bussen ringde jag humpus och snackade med honom :)
men nu är jag hemma och har ätit (:
har ni märkt att det blir mörkt skiiit fort?!
shitt assa!!
det är kål svart ute nu och kl är typ halv 7?!?!?!
faan assa!
vill inte ha vinter xP
men jaja ses!!!
Faaan saknar allt det!
Det jag hade då har försvunnit helt!
INGET är kvar!
Här är en lista från 1 till 3 på vad jag saknar.
1 saknar jag mest!
1. Sommaren 2009
2. Arijan :(
3. Erikstadsbadet med Basse, Linda, Emelie och Jonte.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0