chacha biatches!

nu har jag precis käkat och kommit hem :)
ska faktist sussa nu :)
skiit trött efter en grym dag :D
först drog jag och emelie till willy's vi köpte korv och bröd sedan drog vi till henne, grillade och hade de mentalt mys!
sedan satt vi lite vid datan dunka musik snacka, allt sånt!
sedan kom felicia och vi fixade oss och sedan gick vi ut och tog fina höst bilder!
sjuukt mysigt!
men sedan drog Felicia hem och jag och emelie drog till emelie :)
satt lite vid datan snackade dunka musik och chattade men olika :)
sedan cammade vi med Hampus :)
de va väl mys!
haha här e liten snutt av våran konversation:
Tintin: Tycker du att jag e söt? :)
Hampus: Ganska =)
Tintin: aaww (:
Hampus: varför undrar du? :)
Tintin: För jag diggar när killar tycker jag e söt xP
Hampus: haha, okej =)
Tintin: japp! (:
Hampus: Jag gillar inte när killar tycker jag e söt! xD

Haha det sista e skiiiit roligt!
hahahahha gosh garvar ihjäl mej xP
haha men nu ska jag sussa!
ses!!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0