Dom säger att du inte är värd mej...

men så säger dom alltid...
Dom säger att du inte är värd mej, men vafan då är ju ingen det ;o
Dom säger att jag kommer hitta en bättre, men du är ju den bästa!
Dom säger att jag kommer hitta en sötare, men du är ju fan den sötaste på hela jorden!
det är du som gör mej lycklig, du har dom underbara ögonen, du har det vackraste ansiktet, du är den perfekta!
Jag blir ledsen jag blir glad, men det är ju ändå du som är perfekt!
jag vill att du ska stå bredvid mej och säga att du älskar mej!
och jag vill svara med att jag älskar dej!
du är underbar!
men jag är väl inte tillräcklig för dej?
jag är mej själv, vad mer kan du begära?
jag har fan sätt dej i 9 veckor och redan första gången dog jag av att du såg så underbar ut!
vafan 9 veckor!
då är man väl ändå beroende? ;o
jag har snackat med dej i 3 dagar...
vet du hur länge jag har kämpat?
jag har kämpar i mer än 8 veckor, för att våga fråga om ditt nummer, på facebook!
du gör mej feeg du gör mej kenerad, varje gång jag ser dej rodnar jag och ler!
om jag inte skulle tycka allt det här skulle jag aldrig skriva det, men jag gör det för jag orkar inte bry mej längre lika bra att släppa ut allt, ska säga allt jag tycker och tänker om dej snart!
när jag vågar för jag vågar och jag ska!
jag lovar!
men nu när jag ska se dej kommer jag känna gråten i halsen och inte vilja leva mer, i 5 dagar i veckan året om!
hur fan ska jag klara mej?!
kan du inte bara säga vad du känner hur du vill ha det?
du vet inte du vet fan aldrig ;o
vill du bara ha en ego boost eller?
vad är det du vill?
jag vill och jag ska kämpa, men vafan att du gillar andra kan inte jag ändra på!
men vad ska jag göra när jag håller på att gå under varje gång jag ser dej?
ska jag byta skola flytta till ett annat område och radera ditt nummer och msn, och aldrig mer åka samma buss?
det kan jag ju fan inte göra?
om du gillar mej säg det, börjar fan luta åt player stämpel på dej!
vill inte att du ska vara det, jag vill att du ska vara äkta!
jag orkar inte, tårarna rinner och jag vill bara försvinna...
jag kanske inte är den bästa för dej, men det skiter jag i för du är den bästa för mej!
du är underbar, nej fan orkar inte!
ska jag ge upp eller kämpa?
snälla svara, vill veta...
nää, ffaaan nu jävlar Rasmus!
jag ska, jag vill, jag älskar dej!
jag vet töntigt, vi känner inte ens varann, men jag känner allt bara nu, du kommer bara bli mer underbar när jag får veta mer om dej!
vet inte vad jag ska säga, du är allt!
fuck the world right now!
it's just u and me in my head!



Kommentarer
Moa Murderess - Scene Core Blogg

Tja!

Va görs? :D

2010-10-30 21:41:41
URL: http://epicfaiil.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0