done!

nu är jag klar fixad och allt sånt!
sminkat mej fixat håret och lagt fram kläder som jag snart ska slänga ner i väskan :D
blir tyvär inge video eftersom att det vart för långt....
surt assa...
men jaja ni får se dagens och så :)
vet ni vad jag märkte? ;o
när jag hade tatt på mej Bh:n märke jag att jag är smal, och då menar jag skit smal ;o
om jag inte skulle ha svank för jag har jätte mkt svank, så skulle jag vara som en pinne serriöst...
man får väl lägga på sej lite ;o
läskigt...
men man har ju sina smexiga magrutor också ;)
hihi, jag har jätte svagt 6 pack när jag spänner ;)
nice va? :D
haha ska skaffa lite till, sen a jag nöjd :D
hihi, gosh det vart mycket ''hihi'' i det här inlägget ^^
haha, nej men jag känner mej fortfarande lite nere och så, men det går snart över hoppas jag, det e liksom som om jag har en stor sten i magen...
jobbigt...
jaja, jusst nu måste jag erkänna att mitt hår e liite fjortis acktigt ^^
men jaja, hehe, ni får dagens och bilder på det där med min mage xP
haha pusss!!
ser ni? planka? och det är när jag har sjuuukt mycket svank ;o
lääskigt ;o<3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0