Eriksdalsbadet!

Förlåt för att jag inte skrev igår! Men orkade inte kom hem 8 sedan satt jag och snackade lite med mamma och sedan kollade jag lite på idol :) men det var skit nice igår faktist! Först kom dom till min skola och vi drog till bussen Och sedan åkte vi dit ^^ haha, vi badade och hade skit kul haha det var någon tant som började prata med oss och sedan vare några killar som typ "flörtade" med linda och emelie! Haha jag är för ful för det xP men sen typ drog vi till donken och käkade haha basar åt typ as mycket! Han åt en hamburgare stor milkshake glass och en paj xP jävla tjockis säger jag bara^^ haha, men sen drog vi hem! Var en ganska kort samman fattning men jaja! Idag händer det nog inget ska försöka hitta någon att vara med, men vi får se! Har en "ny" jacka också! Haha den e mammas gamla och den är gigantisk! Men jaja ska testa en dag! Men nu ska jag vila! Kan inte sova men får väl vila ist! Puss!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0