Every day i cry aboute you!

Allt handlar om dej!
Mitt liv!
Min själ!
Mitt hjärta!
allt som man kan komma åt!!
du är helt jävla underbar!
Rasmus Andersson sötast på jorden är just du!!
Önskar bara att jag vågade, vågade ta mod att våga säga hej!
______________________________
På ett tag kommer nog varje inlägg handla om just honom i början i varje fall!
så att ni är berädda på det :)
jag har nästan precis kommit hem från dansen :)
käkade lite och fixade mej :)
ska duscha också :)
men vad hettere!
vet inte vad jag ska säga :(
Juste!
Vet ni?
Wilma förstör mitt liv!
idag när vi väntade på tåget så står 3 söta killar och kollar på mej och sedan drar wilma med mej ifrån!!
jävla wtf?!?!
hon förstör mitt liv :'(
haha, dom va skiiit söta :D
haha fast inte sötare än Rasmus :D
Men aja ska dra puss!!
gammal :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0