Fan älskar dej Emelie!

Emelie du betyder allt för mej, i vårt och tort har du stöttat mej, när jag har haft alla sorts möjliga problem har du alltid stått bredvid, vi har gått hand i hand i 12 år och aldrig lämnat den andre, och hand i hand livet ut ska vi också gå, du har alltid stått nära mej och du har alltid varit dörren till lyckan nyckeln till dörren var jag du och jag är som dom passar parfckt och kmr alltid att göra kmr sakna dej för allt om du lämnar mej och mitt hjärta kmr aldrig kunnas laga , det finns ingen som kan ersätta dej ellr plattsen som du har i mitt hjärta, Hoppar du så hoppar jag och deh kan jag lova dej <33


Tintin, jag älskar dejj verkligen.. Jag behöver dig! Du lyser upp min dag så fort du kmr, för då kan jag äntligen sluta va så serri, jag kan va barnsliga Emelie igen, jag litar 100% på dejj o allt, du gör mig trygg. :) Vi har känt varann sen vi varit små, väääldigt små. O jag menar, om man har varit BÄSTA VÄN så fuuucking länge, måste det va ngt spec. O det e det. Snälla tt, gå nt från mig ngn gång i mitt liv. Vill spendera många många år, många många liv med dejj som bästavän. Utan dig.. vem ska jag då barnsla mig med`? Vem ska jag då skratta med? Mitt hjärta skulle nt va helt.. jag kan nt skaffa en annan som e SOM dig. Ingen annan som kan ta DIN plats. En ALLRA ALLRA BÄSTAVÄNS plats.. Noway.. Vi ska vandra hand i hand livet ut, såklart! Som du sa: Hoppar du så hoppar jag och det kan jag lova dej !! Jag menar det av mitt hela hjärta gmn. <333

ÄSLKAR DEJ!!!!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0