FUCK!!

Jag vill inte gråta över dej!
Jag vill inte leva utan dej!
Du är den sötaste jag sätt!!
Vafan har aldrig varit så besatt av en kille förut!
Jag vill inte! men jag vill ändå!!
Varför!!!
______________________

Bevis på att spöken finns!
Jag tror på spöken gör du?

Ser ni tjejen i bakgrunden?

_______________________________


Här kommer själva inlägget xP
haha men jag kom precis hem från willy's :)
köpte lite inför kvällen!
idag var jag faktist i farsta med Wilma :D
det vart inte alls lika mycket flumm som vi brukade ha :(
men det var för att wilma e lite nere :(
men jaja!
jag köpte två grejjer som ni ska få se :)
det hände faktist inte så mycket!
såg typ en skit söt kille :)
stog bredvid honom ;$
han va liksom såååå aah!
FAST BUSS KILLEN ÄR SÖTARE ÄN SÖTAST HAN ÄR SÖTARE ÄN ALLA!!!!!!!!!!!!
INGEN KAN FÅ MEJ ATT TÄNKA NÅGOT ANNAT!!!!
men nu e jag typ hemme igen xP
haha här får ni det jag har köpt (:


Halsduk!

världens mysigaste kofta :D:D

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0