goood natt!

nu ska jag dra på mej min mysiga pjamas och kolla lite på tv :)
sov morgon imorrn!
sjukt nice!
sen äre ju Lov också!
ska till pappa då :D
från söndagen till fredagen :D
saknar honom as mycket!
så det ska bli as nice!
vet ni vad jag har tänkt på?
när jag får tillräckligt mycket läsare ska jag ha en blogg fika :D
haha skulle inte det va nice?
eller liksom någon tävling om att träffa mej :D
skulle va asnice ju ;P
haha, sitter jag och säger med mina drömmar xP
haha, man är ju tööntig, men jaja, man kan ju alltid hoppas! Right?!
nej, men nu ska jag lyssna klart på en låt (eller kanske fler) men jaja sen ska jag dra!
ni får ett litet gulligt inlägg när jag sover igen ;)
haha, no lifer is me!
alltså har skit mycket skit att säga men ingen idé eftersom att jag glömmer det efter typ 5 sekunder ^^
men jaja!
puss!
minnen? :D
haha, sara satt och ritade i mitt hår ^^ <3

Kommentarer
Elin

sv: härligt :D det är bra med mig med.

händer ikväll?

2010-10-28 21:49:33
URL: http://enord.blogg.se/
liindblaads

HEj du Deltog i dagens blogg idag hos mig! vinnaren kommer att avslöjas i morgon kväll, Detta gör att du får en Extra Chans att vinna, du kan då kommentera att du är med i dagens blogg efter 00.00 i natt igen!

låter de bra ?

kram :)

2010-10-28 22:26:49
URL: http://liindblaads.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0