jag gav dig tio roser och sa: Våran vännskap ska vara hel tills den sista rosen dör och du sa: Men jag vill inte att våran vänskap ska dö.. Jag log mot dig och sa: ta det lugnt, den tionde rosen är av plast

nu har Matilda äntligen börjat fixa sej -.-' ;o
men jaja hon har precis käkat precis som jag xP
shitt assa jag vet att jag gillar en person men tror att jag gillar en annan....
den ena har tjej och den andra har jag inte ens snackat med...
det är hopplöst!
hmm.... får väl se hur det blir :(
men nu ska jag få tag på Matilda och skata på henne :D

Kommentarer
SHMS - Sarah ;)

det finns en almanacka när man gör inlägg klicka på den välj dag sen kommer tiden upp :)

2010-10-23 11:40:02
URL: http://shms.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0