jaup!

förlåt för att jag inte skrev igår :(
men orkade aldrig kom hem 9 middagen var klar halv 10 sen skulle man käka den sen skulle man kolla lite grejjer på mammas mobil sen snacka om eric saade träffen och sen va klockan helt plöttsligt skiit sent ;o
men jaja idag är det skol jogg så jag har lite jogging kläder på mej (:
japp, och emelie har en pojkvän!!!!!!!
är inte de assuuummm!!!
skiit glad för hennes skull :D
Det är Felix som är den lyckliga :D
det är sååå asum :D
shitt asssa! grattis bästa vän :D:D
haha men nu ska vi gratta mej också för vet ni?
JAG SKA TRÄFFA ERIC SAADE I RADIO TYP :D:D
haha skit coolt att träffa en kändis xP
haha bryr mej inte så mycket på vem det är bgara det är en kändis ;)
haha emma vann en tävling och då vann hon en träffa med eric saade och hon fick ta med sej 3 kompisar och jag e en av dom :D:D
hahhahahahah!!!!
ÄLSKAR DEJ EMMA :D
haha nu ska ni få dagens sen ska jag dra!
Japp, ses!

Kommentarer
Anonym

Tack älskling! :D Grattis te eric saade;) avundsjuk ju! :P <3333

2010-10-07 23:41:44

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0