kommentar och inlägg!

fick en kommentar så här skrev hon:

liida om nu dansar jag!:
Du skriver så korta inlägg och varför fråga du bara inte chans på Rasmus svara mig genom ett inlägg för har ingen blogg:(

Här kommer mitt svar:
Jag vet att jag skriver korta inlägg, men har inte mått så bra dom senaste dagarna och så, och varför jag inte bara frågar på rasmus är för att jag knappt känner honom utan jag har liksom inte ens snackat med honom irl :/
så jag får gå steg för steg...
det är därför det blir så, och jag ska försöka skriva längre inlägg, jag lovar!
ska ha bilder och allt sånt, men det känns liksom roligare när man får kommentarer det behöver inte vara ''fin blogg'' utan det kan va sånt här liksom något ni tycker jag ska göra eller något jag ska bättra på, jag tar åt mej av allt!
så fortsätt så!

___________________________________________________

idag vare ju vanlig skola, efter skolan drog jag till Matilda en liten stund vi satt och kollade tv och messade, ni vet så där sociala som vi brukar vara xP
haha, sen typ drog jag till trångsund centrum och mötte där frida och vi snackade lite sen drog hon till tåget och jag mötte wilma och vi drog till henne, käkade kolla tv och kollade lite på datorn :)
sedan tog vi bussen till farsta strand och tåget där ifrån... och då började det hela... jag började garva så att jag knappt kunder stå!
vi garva hela vägen till dansen och sen när vi gick från busshållplattsen från djursjukhuset så föll jag ihop på marken för att jag garva så mycket!
så nu har jag rejäla magmuskler ;)
haha, men jaja, ska messa lite nu och så :)
inte så mycket att säga faktist :)
men vi ses senare och jag ska försöka att skriva längre inlägg :D <3
puss!!
från imorse :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0