lite strunt!

Jag är kärleksfull
Jag hatar orättvisa
Jag hatar osociala människor
Jag är både ytlig och inte
Jag är rädd för mörker och höjder
Jag är rädd för småkryp och ormar
Jag älskar kärlek
Jag älskar att få beröm
Jag älskar mina läsare
Jag älskar mina vänner
Jag gillar mysiga hemmakvällar
Jag gillar att tända ljus
Jag gillar att skämma bort andra
Jag pratar inte strunt
Jag är inte falsk
Jag gillar att hjälpa folk
Jag älskar min säng
Jag älskar att lukta gott
Jag älskar folk som vågar vara sig själva
Jag älskar ordet "annorlunda"
Jag ser livet som kärleksfilmer


Kommentarer
linnea

Hej jag är liidas lillasyster och du är verkligen jätte söt asså du är så kär!

2010-10-30 11:34:43

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0