MORRNING!!!!

Nu sitter jag här med jacka och halsduk!
Jag håller serriöst på att frysa ihjäl!!!
så jäävla kallt!
men idag händer inget tror jag så a!
men måste berätta en sak!
Igår när jag och matilda var på väg till henne går man över en bro, och vi flummade och hon tjittlade mej så jag skrek as mycket xP
hehe, men sen sa hon ''Tänk om busskillen skulle vara där framme och kolla på dej nu'' jag bah ''öhm...''
haha sen när vi gått en bit kollar vi ner och där är Busskillen och två av hans polare!!!
vi höll serri på att garva ihjäl oss, men sen så kollade han på mej :D:D
när jag INTE skrek :D
gosh! han är så söt!
men sen när vi va på parkeringen en bit från matilda så Började jag gråta!
ÖVER HONOM!!!
Ni vet många gråter om Justin bieber?!?
Rasmus/Busskillen är som min Justin bieber!
Det är Rasmus jag gråter över inte JB!
Det är Rasmus jag är beroende av inte JB!
Det är Rasmus jag blir galen av inte JB!
Jag vill bara våga!!
Har drömt om dej i snart en vecka!
varje dag gråter jag över dej!
FAAAAN VILL VÅGA!!
men här får ni dagens:

INNE!

UTE!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0