nej, fan nu vill jag inte leva!

känner mej fortfarande piss och så men jag gör så gott jag kan för er!
har sjuukt ont i magen liksom om jag är rädd liksom, kanske jag är....
suck, men, men, vi får väl se vad som händer!
men man har ju underbara vänner!!
Ronja och Matilda blev skit pissoff på honom för att han fick mej och gråta :)
älskar er :D:D<3333
ni är fantastiska (:
så nu gråter jag i varje fall inte, men kan få lite så att jag blir tårögd men det går över ganska snabbt, har flera dagar på mej att gråta, men det kommer bli pinsamt när lovet e slut ;o
jag kommer dö ;o
ffann assa!
men nu ska jag visa vad jag och matilda gör på fritiden :D

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0