Nu ska jag förklara...

vad det var med inlägget igår kväll..
assa det hände en grej på kvällen, inte så stor bara att jag liksom inte orkar något allt.
Jag vet inte vilken ålder mina läsare är men när man börjar bli tonåring så blir allt jobbigt i varje fall för mej och det blir det nog för många andra också.
så det är därför jag kan skriva lite underliga inlägg ibland om att jag inte orkar mer och så, men det är bara för det!
men nu har bestämt mej vilken låt jag ska göra en liten cover på (:
så nu gäller det för er, om ni vill höra mej sjunga så vill jag att fler än 20 stycken ska kommentera det här inlägget!
eller 20 stycken bara det är 20 eller + så om ni gör det så lägger jag in en video där jag sjunger!
man kan tipsa polare också!
men ja kollar IP adressen så det går bara att komentera 2 gånger per person!
men jaja bara att komentera!
puss!!

Kommentarer
Anonym

sjung!

2010-10-24 16:20:48

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0