orkar inte mer!

assa känner mej piss!!
har ont i huvudet och livet känns mentalt piss!
som om allt går under!
varför gör jag det bara inte?!
varför är jag så feg?!
___________________

Idag va det skola som vanligt skit tråkigt^^
imorrn blire bad så det blir najjs!
men sen drog jag till matilda vi gjorde inget och sen så körde vi ''Anden i glaset!''
FUCK VAD TRÅKIGT!!!
det är reeeen bullshitt!!!!
haha så lol om man tror på det assa!
vi försökte flera gånger och allt sånt men den rörde sej däremot men det var Matilda som rörde den!
shitt vad tråkigt!
men nu e jag typ hemma pallar värkligen inte skriva!
ska fixa bikini sedan typ sova!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0