Rasmus världens sötaste!

jahopp nu sitter jag här i soffan och tråkar ;)
jag kollar tv, lyssnar musik kollar fb bloggar kollar andras bloggar youtubar och allt mellan himmel och jord ;o
hahaha jag gör faktist allt det där ^^
ni ska få några låtar jag tycker e bra sen också ;)
det blir väl as nice?
jusste ni ska få komentarerna :)
<klicka på bilden för att den ska bli större>
ser ni samma IP adress och ena komentaren blev komenterad 2 minuter efter :(
vart faktist glad tills jag insåg det :(


Kato feat. Outlandish - Desert Walk

KiD CuDi - Up Up & Away


Kid Cudi- Day 'N' Night


Kid Cudi - Soundtrack 2 My Life


Cee Lo Green - Fuck You


Kato feat. Jon - Turn The Lights Off


Miss Li - Ba Ba Ba


House Maffia - Let the Beat


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0