shiiit!

nu vart jag lite iriterad!
skrev ett inlägg som försvann!
hmm....
aja skriver igen!
nu har jag typ precis ätit middag och så :)
dansen gick nice riktigt kul!
sen typ drog jag hem och så!
imorrn blire ju eriksdalsbadet med Linda Jonte Emelie och Basse!
skiit nice!
ni vet i inlägget innan typ så skrev jag att jag saknade det?
och nu bah händer det?!?!?!
är inte det hur coolt som helst? :D
haha men man har ju blivit anklagad för skolk 2 gånger på 2 veckor så a!
det är ju inte så nice när man har varit där liksom?!?!
hatar värkligen våran gympa lärare!
hon är helt fucked upp!!!!
shiiieeet!
juste!
har hittat busskillen på facebook nu :D
så nu ska vi se vad som kommer hända :D
puss!!
sisst vi var där!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0