shitt älskar mina läsare :D

fick en ur gullig komentar nyss :D
linnea om lite strunt!:
Hej jag är liidas lillasyster och du är verkligen jätte söt asså du är så kär!
äre inte sweet? :D
hihi blir så himla glad av sånna här komentarer, hehe a jag e kär ;$
miihihih, jag vet ?!?!
kan inte alla mina läsare skriva om dom e tjej eller kille och sedan deras ålder i det här inlägget?
så får ajg veta vilken ålder mina läsare är i :D:D <3
underbart va? :D
hhihi, så skriv nu här nere om du är tjej eller kille och sedan din ålder!
skulle vara grymt!
sätt igång!

Kommentarer
Liida

Jag är liida och jag är en Tjej jag är 14 år gammal och min lilla syrra Linnea är 12 år

2010-10-30 16:26:34

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0