Skolan!

nu sitter jag säkert nere i gympa salen och tråkar mej, eftersom det är det som är grejjen...
våran gympa lärare är heelt störd i huvudet, så man har ju fått skolk 2 gånger på 2 veckor och jag har gympa en gång i veckan liksom...
det var mitt favorit ämne men nee den jäven skulle förstöra allt, så nu är jag aaaldrig med på gympan och sitter ist och messar på sidan...
hon är heelt jävla stöööörd!
men nej, det var bara det jag ville få ut antar jag...
mamma ska snacka med henne och så, och jag tar meer än gärna in rektorn i det här för man kan väl ändå inte få skolk när man är sjuk och har haft ont i huvudet i mer än 5 veckor?!?!!
vafan är det för stil liksom??
så är inte med den här gången häller...
men men, hon får väl skylla sej själv att hon får eleverna att gråta...
men skit it hare bra mina underbara läsare!
glöm inte frågestunden!
den hittar ni HÄR!
puuss!

Kommentarer
Elin

sv: ska träffa kompisar ^^ du då?

2010-10-29 12:55:57
URL: http://enord.blogg.se/
guevacci

Var med i dagens blogg om du känner för det, annars trevlig helg! :)

2010-10-29 14:39:22
URL: http://guevacci.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0