sry!

jag e skiit ledsen för att jag inte har skrivit :(
men det värkar som om alla har problem just nu :(
Linda blir dumpad... Matildas bästis vill ta självmord... och massa andra saker :(
vafan håller världen på att rasa eller?! <3
_____________________________________________

Men jag är klar med min låt nu :D
ska fixa melodi och trummor och så först sen ska jag spela in den :D
så det blir nice :D
håller på att måla naglarna xP
haha har sämst tålamod så har bara orkat göra 2 naglar xD
men jag ska vara klar idag!
ska ränsa gamla lådor också, men vafan det är ju kryyp där!
så typ såfort jag ser ett kryp tar ajg 2-3 timmars paus xP
hehe måste vara klar innan måndag -.-'
suck!
jaja får väl typ ta värsta masken och handskar?
men dom är ju så jävla äckliga!
hmm...
tänkte faktist att jag ska lägga in thlms tidning igen (:
ni vet där jag har teman varje måpnad typ :)
har inte gjort det på ett tag<3
men japp :)
ses!
något jag gjorde någon gång xP

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0