Suck!

Nu är jag hemma!
har inte slutat än men jag hade skiiiit ont i magen och huvudet så jag drog hem...
känns fan som om någon sticker hundra knivar i magen!
Juste! idag när jag väntade på bussen så va Busskillen där :D
han är så sjuukt fucking söt!
haha jag stog med ryggen mot honom och matilda framför mej.
och matilda bah:
Matilda: Han kollar på din rumpa!
jag höll på att garva ihjäl mej!
haha, men sen satt vi på bussen och så han kollade på mej :D
sedan skulle vi av för vi skulle byta buss!
då när vi står vid dörren kollar han bak på mej :D
shitt!!
men sen när vi gick av så gick han iväg :(
så jag satte mej på bussen och började åka och nästa station så går busskillen på!!!
och vi kollade varan i ögonen sedan gick han bak.
När jag skulle gå av så stog jag vid dörren och han satt precis bredvid....
så kollar jag snabbt upp på honom och då kollar vi varan i ögonen igen :D:D
vet inte om han log men lite log han i varje fall :D:D
han är så sjuuuukt söööt!
gaaaahh!!!!!!!!
men nu ska jag knarka ipren och vila puss!!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0