The bright side of life!

home!
Japp nu är jag hemma, idag var det nice!
Hände faktist något! otroligt va!?!
haha, men efter skolan så typ va jag med emma, Matilda och Ronja vi hängde i en park och typ lät vääääldigt mycket snackade och så!
skit mysigt!
haha Matilda slog Ronja i huvudet och då började Ronja jaga Matilda xP
dom skrek och såg sjuka ut xP
haha, men sen började vi gå mot centrum...
Vi snackade om en grej så det vart lite saad och tårar där men sen fortsatte vi.
vi såg världens sötaste kille :D:D
haha fast inte sötare än Rasmus!
haha, men sen typ drog emma och Ronja och jag och Matilda drog till henne.
satt vid datan och va sjuka i hhvudet uppe på hennes rum xP
haha, ni skulle hört oss!!
xP
men det vart kort ändå -.-'
zZznark!!!
shitt det händer värkligen inget i mitt liv!
skiiiit jobbigt !
men sen typ fick jag skjuts av Matildas mamma hem (:
men nu ska jag typ käka så vi ses!
haha slängde ihopp något xP
så okej ses!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0