tjeena!

nu vare ett tag sen jag skrev ;o
men här kommer jag :)
idag har jag inte ens tagit av mej pjamasen ;o
helt crazzy :D
men är det inte helt underbart att bara strosa runt i pjamas hela dagen?
underbart om jag ska säga det själv, men just nu sitter jag och lyssnar på någon skum radio!
haha, men det är ingen vanlig utan det är 4 tjejer som gör det, funderar faktist på att göra det själv någon gång.
värkar skit kul, fats inte själv man måste vara med någon polare ^^
annars är det inte lika kul!
funderar faktist på att skaffa en liten egen radio kanal ;)
vad tycker ni om det? :)
eller assa inte egen utan bara liksom på ustream :)
skulle ni gilla det? svara om ni skulle uppskatta det :)
då kan jag skicka länken till radiokanalen när jag sänder :)
sitter just nu och beundrar VÄRLDENS sötast kille!
shiet assa! kan man vara sötare än honom, börjar fan gråta över att han är så fin :')
är han inte underbar!?!?!?!?!
jag dör ;o
typ alla tycker han e skit ful :(
men inte jag ;D
det är väl bra? :D
men nu ska jag lyssna på radio ses sen! <3
Jag igår :)

Kommentarer
Erica

Fin blogg! :)

2010-10-02 21:01:05
URL: http://ericahanssons.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0