haha sweet :')

haha jag börjar från att jag var hemma efter skolan :)
då var det en kille som hade skrivit så här på facebook:
haha a huuuur swwwwet som helst ju?!?!?! ;o
haha a men sen typ drog jag till farsta med wilma och ja vi flummade runt som vanligt xD
haha vi är såå sjuka i huvudet så att det inte finns xD
''sooooccckkkkeeerrr kiiiiccckkk :D''
sjuukt rolig dag i varje fall haha fyfan jag tror att ALLA glodde på oss xD
och sen när vi satt på bussen så lät vi och skrattade och fy fan!!!!!!!!!!!
tror fan nästan att det var roligaste dagen i mitt liv xD
hahaha fyyyyyyyyyyyyyyfaaaan!!!!!!!!!!
kommer döö ;o <333
hahahah!!
a men nu ska vi va serriösa xD
jag köpte vääärldens snyggaste shorta :D
och en platttång :D
haha och den e typ heeelt mördbultad nu ^^
haha jag tappade påsen i marken minst 100 gånger xD
haha men den fuynkar i varje fall :D:D:D:
stoooolt :D
men nu när jag kom hem så kollade jag upp han som hade skickat det där sweetiga medelandetxD
och det visade säg att vi var släkt xD
hahahaha höll på att dööööööööööööööö!!!!!!!!!!!!!!
omg!!!
hahahahah xD
plattången :D


shortan :D

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0