Helg bloggning!! :D

japp nu är det faktist så att jag ska sätta mej på en buss och åka till farmor och farfar i Trosa :)
och vet ni vad som händer då? :)
är det inte underbart?!?! :D
haha men kommer bara blogga under helgen :(
kommer få tillbaka internet tidigast på onsdag :)
så snart är jag förhoppningvis på G igen :)
kommer dra 18:15 men jag kommer blogga på bussen så det e nice :D
och jag ska ta med mej sladden till kameran så att jag kan ladda upp bilder :)
och jag ska blogga ordentligt så att ni inte får typ:
För det är nog inte såååå kul ^^
haha nej men om en halvtimme får jag skjuts in till stan och sen tar jag bussen till Trosa :)
så vi ses på bussen! puss!!!
Dagens:
Mössa - ...
Jacka - Ginatricot
Linne - Ginatricot
mjukisbyxor - ...
Bilder från när jag ränkade matte igår och idag^^ 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0