tjoo!

jag vet att jag inte bloggade igår men jag kommer blogga bara att det blir kanske 1-2 inlägg pär dag...
så ja men jag lovar nästan varje inlägg är med bild!! :D
haha men om kanske 1 timme ska jag hoppa på en buss och dra till haninge med linda :D
hon ska klippa sej :)
undra hur? ;o
haha men ni får före och efterbilder sen :)
jag vet inte riktigt vad jag ska skriva finns fan inget att skriva ;o
statistiken går upp!!! :D:D
haha :D
skiit glad :D
hoppas det fortsätter så ;)
assa ni som läser får gäääärna komentera för det är helt underbart att komma in på sidan och se att det står ''1 ny komentar'' det är fööör underbart :D
haha blir helt glad :D
ni ska få dagens och facelook :)
så japp :)
jusste! mamma var och ränsade ut gammel farfars och farmors lägenhet igår..
båda har ju dött :'(
men då så hittade hon plockepinnet som jag och gammel farmor alltid spelade :)
ni får en bild på det också..
men shit vad jag saknar henne!!!!!!
men här kommer bilder så ses vi ikvl!!


suddig jag vet men jaja... orkar inte skriva vad det är ni får fråga ist <3


syns inte så mycket men ja ^^


plocke pinnet :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0