varför finns rubriker?

jahapp nu ahr man kommit hem från dansen :)
myspys faktist :)
nej men ehm.. vi dansade som vanligt, och sen typ tränade vi vaderna och armarna och magen skiitt kul :D:D
haha ALLA tyckte det va jobbigt förutom jag :D:D <33
stoolt!
haha jusste idag i skolan så slog jag och min lärare vad om vilken tid vi började!
och om jag förlora skulle han övertyga hela klassen om att jag var bäst värkligen bäst :D
och om han vann skulle jag göra 5 armhävningar mitt i klassrummet när alla var där :$
haha och gissa vem som vann? :D
jo Tarek -.-'
så jag fick göra 5 armhävningar inför hela klassen ^^
haha hur jävla pinsamt som helst xP
jaja, vad hettere tänkte göra en tävling snart vad sägs om det?
om ni vill att jag ska göra en tävling så är det bara att komentera det här inlägget :)
haha! aja nu ska jag träna lite och sen käka :)
ses!!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0