|

godmorgon sötnosar!

igår vare en awsome dag, först så satt jag bara hemma o tråka sen vid 2 tog jag bussen till Matilda o mötte Wilma o Frida, så vi drog till Matilda där sara va, vi drog ut o ''lekte'' i snön, hade snöbollskrig o allt sånt :D
blött men kul :D
men sen drog vi in o drack varm choklad o spela buzz,och vet ni?
jag och Matilda vann :D
mihihihi, senså, spelade vi gitar hero o sedan sjöng vi singstar, ni skulle hört mej o wilma xd
hahah, i slutet står vi o sjunger som ena jävla idioter ;o
skit kul var det i varje fall :D
och sen på kvällen satt jag o snackade skype ^^
o våra älskade skype citat ^^
Te.x
Tintin : FRIDA, FRIDA, FRIDA, FRIDA, FRIDA, FRIDA!!!
helt tyst.
Wilma: jag tror hon pratar med dej frida...
haha fyfanxd
så jävla kul :D
hööhöhöh...
men aa, idag vet jag inte vad som händer, vi får se hel enkelt :)
puuss!!
och ngn random bild från när jag va i farsta O.o
höhöhöhö...

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0