jag suger...

på att blogga på kvällen, men jag har liksom bara inte lust då?
vet inte varför men det bara blir så, men igår så drog jag till kafet och mötte Elinor och så drog jag wilma och elinor till elinors träning o så när vi va där sprang jag o wilma runt som jag vet inte vad o sen körde vi flygplanet :D
hihi, det va skit kul :D:D
men sen drog vi till trångsund o käka... btw den här kom jag o wilma på:
ska va dra o keka efter vi har etit reekor med kaviár på?

ihihi visst är vi bäst? :D
grym den e :D
hihihi, men what ever idag äre skola för lilla mej, mår fortfarande inte bra men jag kör!
ni får dagens så ses vi sen?
eller imorrn xd
har tröjan som det e hål i, kommer nog komma hem med en ned klottrad rygg...?
btw det är 19- ute?!?! ;o
dö vinter dö...

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0