tjooo!

hatar verkligen rubriker?
nää men har varit i farsta kom nyss hem :D
awsome dag faktist, som alla andra?
självklart!
men i skolan vare normalt, sen efter drog jag, Liv och Matilda till Matilda :)
no way, det händer aldrig liksom?!
nee men sen drog vi till tåget o så gick tåget om 5 min?
o matilda fick aldrig messet från sl ni vet?
o tant jäveln e ju trög som fan?!
men till slut så kom vi igenom o då hade tåget redan kommit o det stog där så liv sprang ner och stoppade dörrarna o så kommer en snubbe o bah: släpp dörren. fett bittert o precis när dörrarna stängs kommer jag o Matilda ner springandes?
o då fick alla vi rååååå damp ;o
o sen när dom åker tutar tåget? o vi är ensamma på perrongen?
man bah aha?
men sen drog vi till bussen o så hoppade vi på den med emma o Wilma som satt på :)
vi drog till farsta o mötte frida o sa hej till elinor :)
sen gick vi runt o va rent awsome ;)
som vi alltid är, right?
haha klart :D
men vi köpte lite hade inga pengar så matilda bjöd mej på en dricka o så fick jag halva hennes macka (a''
ängel hon ee <3
men jag typ tog när jag hade käkat det, feeett mätt!
fyfan xd
men sen typ va Liv tvungen att dra o senså va vi alla o bara gick runt :)
sen tog vi bussen hem o bara chilla, så nu e jag hemma :)
juste!
när vi va där i farsta så när vi va på bikbok så kommer en vakt o så säger han till en annan vakt bah: det e några tjejer på bikbok o så kom det en till vakt, o vi bah?
ööh aha, o vi va själva där?!
man gaah, sen så drog vi till en annan affär o dom gick efter oss o vart bara fler o fler?
usch :(
men sen drog dom?
feett tur xd
hhaha men aja ska chilla lite nu kanske plugga, vet inte om jag orkar :blush:
men annars ska jag träna på en låt :D
disney :D:D
haha puss!!
finns tyvärr inga bilder, kanske kommer sen!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0