bra att veta ;)

MATILDA ♥ om dundundundudnudndudnudn:

neeee jag e sjuk så du får hitta på ngt annat(a)
matildaälskartintinshårtypsåmycketsåattmandörochomhonhadefärgathåretblontpååååriktigthadehontypdödathennne.se (y)


haha okej bra då vet jag ;)
naaw ;)<3



_____________________________________________________

Sitter i skolan just nu, vänta på att emma o ronja ska sluta, 14:20?!
timme får man sitta här o tråka :(
men jag messar lite, inne på facebook o allt sånt :)
men aja, ville bara uppdatera eftersom att jag suger på det?
men efter skolan e jag med emma o ronja dåra, sen drar jag hem o pluggar gaaalet!
puuuss!



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0