Dag 06: Min dag

kom nyss hem från haninge, fixat ID :)
ser ut som en drogad idiot på det men det går väl i arv ;)
fast på mammas som hon hade innan såg hon ut som en ängel, så fiiint, så ville jag också se ut men jag skulle ha en neutral min, fick inte ens le?!
då fick jag panik :(
jag som hade väärsta leéndet...
suck alltså!
men aja, får väl gå :(
idag vare skola helt normal, sedan efterskolan så drog jag ronja o matilda till matilda ^^
vi typ chilla åt ngt o jag o ronja krigade om skinkan xd
tjockisar vi ee ^^
men sen drog vi till hennes farsas jobb i typ årstaberg, men jag skulle vara hemma hos matilda till 5 för mina föräldrar skulle hämta mej o så skulle vi dra till haninge o fixa ID dåda, men det hann jag ju självklart inte med, så jag o Matilda drog lite tidigare, och så står det på tåget att det inte åker till trångsund så då kunde ju inte matilda komma hem, så hon fick hänga med till haninge istället (:
så när vi kom dit skulle vi möta min familj vid donken så vi drog dit käka o så, sedan drog vi till polisen o fixa det där, hade typ panik innan såg ut som ett upp fuckat mongo!?
herre jävlar vad panik jag hade xd
fyfan...
men jag tog bilden o det e väl OK?
nää inte riktigt...
men aja, får väl gå som mamma sa ingen modetävling.. men tänk o det ee vääärsta snygga som ska kolla på den?! :blush:
fyfan då blir det inte bra..
men aja, nu fick ni min dag också som jag aldrig riktigt kom i gång med ^^
men vi ses sen!
puss!!
mina awsome snygga skor :D
random bild från ny :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0